GeDi Blog

Un blog interesant si neastamparat !!!

Gata cu concediul !

Posted by George On July - 19 - 2012

Am fost plecat o saptamana in concediu. Un concediu minunat care sper la anul sa-l repet.

Am fost pentru prima data la greci si mi-a placut foarte mult. Destinatia a fost peninsula Kassandra, locatia Hanioti, hotel TROPICAL, vreo 800 si ceva de km. O statiune linistita cu plaja mare si curata, o apa limpede si calda, foarte frumos, o destinatie de vis. Partea mai putin placuta a fost drumul , pe care l-am parcurs in vreo 12-13 ore, in schimb drumurile atat la bulgari cat si la greci foarte bune.

Am plecat vineri seara pe la ora 23:30 din Bucuresti , in jurul orei 06:00 am ajuns in Sofia, iar pe la 13:00 am ajuns la destinatie.

Neaparat sa va luati un GPS, va ajuta foarte mult.

Am gasit un hotel dragut, cu multa verdeata, o piscina de dimensiuni mici, dar impartita pentru copii si adulti, cu sezlong-uri si umbrele.Camera avea 3 paturi, o chicineta cu hota deasupra plitei, deci putea sa-ti prepari o mancare in camera. Am avut doua mese incluse, mic dejun si cina incluse in pret. Mancarea forte buna la cina, de dimineata gaseai cam aceeasi mancare, parizer, cascaval, masline, rosii, cateodata branza, la fel si iaurt, gemuri , lapte, ceai si cafea. in unele dimineti mai bagau o placinta sau ou fiert, din punctul meu de vedere a fost bine.

Vremea a fost foarte calda, stateam la plaja maxim pana la 11:00, iar seara ajungeam pe la 17:30-18:00.

Am inclus si o croaziera intr-una din zilel de concediu, plecarea s-a facut de pe bratul Kassandra si am mers pana pe celalalt brat, Sithonia, un de am gasit o plaja si mai frumoasa decat cea pe care stateam noi, apa la fel de cristalina si curata.

Intr-un cuvant, de vis , acest concediu, sper ca la anu’ sa reusim sa mai facem un concediu in Grecia dar as vrea sa merg cu avionul.

Numai bine si concediu placut.

ps: revin cu detalii despre hotel si despre drum.